Framtiden. Ja, vad ska man säga? Ingen vet så värst mycket om den.
 
I mitt arbetsliv i framtiden så ser jag detta: (om jag fick välja och vraka skulle jag bara ta russinen, men eftersom det mycket sällan finns ett jobb som på PRICKEN är som man vill ha det, så är jag nöjd med lite av det jag vill ha om du förstår mig rätt) =).
 
Jag vill jobba med administration. Koordinera saker tex. Jag gillar att organisera, planera steg och rodda det mesta.
Jag tycker om att boka resor, vilka som helst, allt från tåg till flyg, hotell till hyrbil.
Att stötta människor administrativt är min grej. Så att de kan fokusera på det dom är bra på. Jag är liksom den man outsourcar till kan man säga.
Fast service av alla slag är ju något jag gillar så förstå mig rätt =)
 
Att informera är jag bra på! Vare sig det är i grupp, via mail, intranät eller på något annat vis. Jag gillar information och jag stavar sällan fel och är duktig på svenska språket i allmänhet. Engelska är inga problem alls.
 
Jag vill marknadsföra saker; nyheter, rutiner, mål, you name it.
 
Göra inköp är kul. Det är spännande att leta produkter, jämföra priser, pressa priser, kolla alternativ och till sist komma till skott och lägga beställningen. Jag har köpt in allt från pennor, whiteboards, larmtjänster, tröjor och mappar, till flytthjälp, ergonomiska redskap, kontorsmöbler, skyltar och giveaways. (och allt däremellan).
 
Brand och säkerhet ligger mig varmt om hjärtat. I många år var jag skyddsombud. Jag gick skydds- och brandronder. Jag bar väst vid utrymning av lokalen, såg till att alla gick till sin uppsamlingsplats och mötte upp brandmännen med information. Jag utbildade nyanställda i brand- och säkerhet på arbetsplatsen. Jag fick gå HLR, men det var några år sedan nu. Att arbetsgivaren sätter säkerhet framför allt annat uppskattar jag mycket. Vill gärna jobba med detta igen.
 
Att vara receptionist är ett jobb jag gillar. Det kan vara sååå himla olika, vilka uppgifter som åligger en receptionist. Men jag har provat på flera olika receptionistjobb och jag gillar dem alla. Just ombytet av arbetsuppgifter över dagen gillar jag, samt möten med människor som kommer. Jag är ju den första de möter - och jag vill givetvis ge dem en positiv bild av företaget direkt. Även att svara i växeln är kul tycker jag.
 
Att vara konferensvärdinna är otroligt kul. Att få ta hand om gästerna, se till att de har allting på rätt tid och plats, det är givande. Planera och boka, fixa fikat och se nöjda besökare.
 
 
I framtiden ser jag mig själv ha ett jobb med delar av ovan, för det är där jag trivs bäst. Och det är där jag kommer till min rätt. Då blommar jag och du får ut det mesta av mig.
 
Jag vill gärna jobba med frihet under ansvar. Att ha ett jobb som kan byggas runt mina kunskaper och erfarenheter vävt med Dina behov, det är vad jag kallar rätt person på rätt ställe. Att vara litad på.
 
Tveka inte att kontakta mig om du undrar om det är något jag kan utöver det du läser här i min virituella CV. Jag finns även på Linkedin.
 
 Ni når mig via [email protected] eller 076-337 07 07.
 
(Skulle jag inte svara så sänd gärna ett sms. Jag är lite allergisk mot att säljare ringer upp mig och kan tveka att svara ibland om det är för mig ett okänt nummer som ringer... Just so you know).

Kommentera

Publiceras ej